utelåst utan mobil

Idag var jag hos min pappa på morgonensen skulle jag till hans jobb men jag hade typ bestämt att jag skulle va med siri så jag åkte till  gröndal. När jag kom till gröndal så kom jag på att jag varke hade nycklar eller mobil så då fick jag typ åka fram och tillbaka från mammas jobb hela dan men sen gick jag upp till siri. Hon öppnade inte för hon hörde inte mina plingingar eftersom hon satt på balkongen men sen så åkte jag till mammas jobb igen och då var hon där äntligen:) . Men då fick jag tag på siri :D och så nu sitter jag här och bloggar, lite sådär chäckt.



gammal bild, siri vill inte dricka kaffe :( och jag pallar inte dricka själv... juste min kaffe var snyggast för den var överfull och hade läppavtryck :D 


Kommentarer
Postat av: Siri

haha, vadå? som om din va snyggast, min va ju absolut snyggast den va tuff på alla sett men du hade bara vräkt på saker så de såg äckelpäckel ut :D

2008-06-16 @ 16:55:07
URL: http://sirisdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sätt*

2008-06-18 @ 19:28:21
URL: http://sirisdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0