dagdag

hejsan! Jagvet att de va längesen jag bloggade. Men  jag har helt enkelt inte orkat blogga men nu ska de bli ändring på de. Lala idag har vart en tråkig dag jag sov hos min moster och mina kusiner eftersom mamma fortfarande promtar med att jag och saga inte klarar att sova hemma själva och behöver barnvakt-.- . Iallafall  så vaknade jag typ  11:30 av att min kära syster står och skriker på mej att jag ska vakna. Jag försökte sparka henne men jag var för trött för att träffa aja men sen så satt vi typ å titta på saltkråkan ååh älska saltkråkan! När jag var liten var  jag askär i pelle i saltkråkan haha fasst de e jag typ fortfarande hehe^^ men han e liten. lala sen så åkte v hem till oss och väntade på att farmor skulle komma. Sen kom hon. Nu sitter jag här och jäspar e typ astrött.. Menee här kommer lite bilder :D


mee


jag


lajsa and majrajnda


sajrutt


i

Kommentarer
Postat av: Linda

JÄVLA WANNABE, FÖRSTA BILDEN FÖRSÖKER DU PUTA MED BRÖSTEN OCH GÖR EN "FÖRSÖKER" RÄTTARE SAGT GÖRA LITE DISKRET PLUTNING MED LÄPPARNA, DEN ANDRA, HELT FEL SMINK, JÄVLA WANNABE, jag vet att du går i blommens och i heter linnea-.-

2008-07-10 @ 23:30:38
Postat av: linnea

ööh ursäkta? tänk om jag bara ser ut så? och tänk om jag tycker om att sminka mej så? och hur vet du att jag går i blommens och heter linnea föresten? jävla förföljare

2008-07-20 @ 15:22:45
URL: http://tuggummirosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0